woensdag 4 juli 2012

La Marmotte 2012

Als alles goed gaat neem ik zaterdag voor een zesde maal deel aan La Marmotte.

Om diverse redenen is de kans dat ik dit dit jaar tot een goede einde breng relatief klein. In tegenstelling tot mijn vorige deelnames zijn er daarom deze keer geen uitgebreide voorbeschouwingen.

Heb je evenwel toch interesse... Dan kan je zaterdag zien hoever ik kom via de nieuwe tracking-tool van sportcommunication : Mijn trackingpagina


Is het jouw eerste deelname, of wil je gewoon meer weten over La Marmotte, dan heb je wellicht iets aan mijn vorige verhalen :
- Editie 2004 (9u20) - geen link!
- Editie 2005 (9u10)
- Editie 2007 (8u20)
- Editie 2010 (8u10)
- Editie 2011 (8u01)

Zijn verhalen minder aan jou besteed? Dan is het hiernavolgende videofragment wellicht interessant : La Marmotte

Alvast succes aan alle deelnemers, ... En hou het veilig!

1 opmerking:

  1. we wensen je heel veel succes en duimen voor jou!!!
    hilde dirk maarten en annedien, jaùiena en kenneth

    BeantwoordenVerwijderen